Pink_CeLebRingt0n avatar

DID IT ON EM- reemmixx!! lol

Sat, Nov 20, 2010 at 12:27 PM By: Pink_CeLebRingt0n


YA I DID IT ON EM. I GOT MY NUMBER 2
BUT IM STILL NUMBER ONE., I GOT THESE BITCHES GLUED
YEP THE DUDES TOO. BUT DONT GET SHIT CONFUSED;
I ONLY FUCKS WITH THEM BENJAMINS LIKE NICKI DO
I NEED A RICHIE BOO
TAKE ME TO PARIS TOO
I'LL FUCKS WITH NIC' AND 'COLE FROM A HILTON VIEW
I CAN'T SAY I AIN'T THRU
LOOK HOW THE MONEY BLEW!
LOOK AT THESE SCARY ASS BITCHES- GOTEM ALL ON MUTE
THAT'S ME JUST TALKIN STEW
I LIKE TO STIRR IT UP
AND IF U WANT THE BEEF, BEST BELIEVE I'LL SERVE IT UP
TIME 4 SUM NICKI PROMO
*ITS PINK FRIDAY HOMO!*
YEP. ELEVEN DOS DOS
OK BITCH ADIOS!!

:p
IGNORANT!!
"can i get salt all around that rim-rim-rim-rim, Trey.?"

Replies to this posting

  1. NERDBARBIE avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Sat, Dec 4, 2010 at 1:32 AM By: NERDBARBIE

    Pink_CeLebRingt0n wrote:
    NerdBarbie wrote:
    OKAY I GOTTA JUMP ON THIS LETS SEE HOW I DO LOL

    YEAH I SHITTED ON NEM MY MONEY SO NICE I CAN BID ON NEM ..YEAH IMMA NUT SKEETED ON MEM THIS SHIT IS SO UNFAIR HOW I CAME UP N TOOK THE SPOT BITCH IM A WINNER YOU JUST MAD YOU NOT ..MY MONEY LONG YOU CAN TIE IT IN A KNOT .. YO MONEY TO STIFF :ROBOT ..


    OKAY IM STUPID LMAOOO THAT WAS WACK AS HELL .. feel free to BASH!!
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA


    **lmaooo iggnnorrannt!! i luv it.. veryy niice

    "can i get salt all around that rim-rim-rim-rim, Trey.?"



    THANK YOU BOO LMAO I LIKE YOURS TOO!! YOUNG MONEY HERE WE COME LOL
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA

  2. Pink_CeLebRingt0n avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Mon, Dec 6, 2010 at 4:39 PM By: Pink_CeLebRingt0n

    THANK YOU BOO LMAO I LIKE YOURS TOO!! YOUNG MONEY HERE WE COME LOL
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA

    *DEAD!!* thank u!!
    "can i get salt all around that rim-rim-rim-rim, Trey.?"

  3. Pepsii Minaj avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Fri, Dec 10, 2010 at 3:32 PM By: Pepsii Minaj

    I Like That Barb ! :)
    ---------------------------------------------------------
    Jasmine Nicole - Pepsii Minaj
    "We Become Alive In The Time Of Fear."

  4. Pepsii Minaj avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Fri, Dec 10, 2010 at 3:33 PM By: Pepsii Minaj

    NerdBarbie wrote:
    OKAY I GOTTA JUMP ON THIS LETS SEE HOW I DO LOL

    YEAH I SHITTED ON NEM MY MONEY SO NICE I CAN BID ON NEM ..YEAH IMMA NUT SKEETED ON MEM THIS SHIT IS SO UNFAIR HOW I CAME UP N TOOK THE SPOT BITCH IM A WINNER YOU JUST MAD YOU NOT ..MY MONEY LONG YOU CAN TIE IT IN A KNOT .. YO MONEY TO STIFF :ROBOT ..


    OKAY IM STUPID LMAOOO THAT WAS WACK AS HELL .. feel free to BASH!!
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA



    I FUCKS WITH THIS HARD !



    ---------------------------------------------------------
    Jasmine Nicole - Pepsii Minaj
    "We Become Alive In The Time Of Fear."

  5. NERDBARBIE avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Tue, Dec 14, 2010 at 2:48 PM By: NERDBARBIE

    Pepsii Minaj wrote:
    NerdBarbie wrote:
    OKAY I GOTTA JUMP ON THIS LETS SEE HOW I DO LOL

    YEAH I SHITTED ON NEM MY MONEY SO NICE I CAN BID ON NEM ..YEAH IMMA NUT SKEETED ON MEM THIS SHIT IS SO UNFAIR HOW I CAME UP N TOOK THE SPOT BITCH IM A WINNER YOU JUST MAD YOU NOT ..MY MONEY LONG YOU CAN TIE IT IN A KNOT .. YO MONEY TO STIFF :ROBOT ..


    OKAY IM STUPID LMAOOO THAT WAS WACK AS HELL .. feel free to BASH!!
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA



    I FUCKS WITH THIS HARD !



    ---------------------------------------------------------
    Jasmine Nicole - Pepsii Minaj
    "We Become Alive In The Time Of Fear."


    THANK YOU MAMA LOL
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA

  6. QueenBarbNicki avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Wed, Dec 15, 2010 at 3:57 PM By: QueenBarbNicki

    NerdBarbie wrote:
    OKAY I GOTTA JUMP ON THIS LETS SEE HOW I DO LOL

    YEAH I SHITTED ON NEM MY MONEY SO NICE I CAN BID ON NEM ..YEAH IMMA NUT SKEETED ON MEM THIS SHIT IS SO UNFAIR HOW I CAME UP N TOOK THE SPOT BITCH IM A WINNER YOU JUST MAD YOU NOT ..MY MONEY LONG YOU CAN TIE IT IN A KNOT .. YO MONEY TO STIFF :ROBOT ..


    OKAY IM STUPID LMAOOO THAT WAS WACK AS HELL .. feel free to BASH!!
    [ (@) ] F0LL0w M3 CaM3rA


    Marla~Campbell

  7. TrestarluvRoman avatar

    Re: DID IT ON EM- reemmixx!! lol

    Sun, Dec 19, 2010 at 12:24 PM By: TrestarluvRoman

    That was real cute :)

    I live for this

    THAT'S ME JUST TALKIN STEW
    I LIKE TO STIRR IT UP
    AND IF U WANT THE BEEF, BEST BELIEVE I'LL SERVE IT UP
    YOU PLAY THE BACK,BITCH IM IN THE FRONT.

    GIFSoup

Newsletter Signup