Mimi J NikaTaughtMe avatar

It's Pink Friday !!!

Fri, Dec 10, 2010 at 9:18 PM By: Mimi J NikaTaughtMe

And it's my Birthday! Woo! i finally got Pink friday THANK GOD!


Photobucket

Photobucket


Mawwwh!

Replies to this posting

  1. EboniBarbiie avatar

    Re: It's Pink Friday !!!

    Fri, Dec 10, 2010 at 9:33 PM By: EboniBarbiie

    VAAARRRRRYYYY NIIICEEE!!!!!!!!!! :)
    The T-SHIRT IS HAWWWTTT! enjoy it!
    btw how much was it for this? I wanttt one :)
    Yes, my real name is Eboni. (pronounced Ebony)

  2. Wolf Boy avatar

    RE: It's Pink Friday !!!

    Sat, Dec 11, 2010 at 12:28 AM By: Wolf Boy

    haha cool.
    My Blog: http://anomalyx.blogspot.com

  3. Pepsii Minaj avatar

    Re: It's Pink Friday !!!

    Sat, Dec 11, 2010 at 2:24 AM By: Pepsii Minaj

    That's A Sexy Ass Shirt Lol Especially The Back. :)
    ---------------------------------------------------------
    Jasmine Nicole - Pepsii Minaj
    "We Become Alive In The Time Of Fear."

  4. tayo avatar

    RE: It's Pink Friday !!!

    Sat, Dec 11, 2010 at 11:54 PM By: tayo

    WAAAAANT SO BAD.
    i didn't get any special shit with my copy :(

  5. QueenBarbNicki avatar

    Re: It's Pink Friday !!!

    Wed, Dec 15, 2010 at 3:52 PM By: QueenBarbNicki

    I'm mad as hell cause i wanted to buy the one at traget but when i took a look at the shirts I was like its ok. They were all too small yo. lol I so wish! i should just still buy it and lose 50lbs quick lmao
    Marla~Campbell

Newsletter Signup