Benicus avatar

General Tour Chat

Fri, May 11, 2012 at 1:46 AM By: Benicus

Post any general queries here regarding Nicki's tour and concerts.


________________________________________
"If You Stand For Nothing, You Will Fall For Anything"


Replies to this posting

  1. ChelleZolanski avatar

    RE: NICKI COME TO HOLLAND

    Mon, Dec 19, 2011 at 7:56 AM By: ChelleZolanski

    i am !

  2. JoyceK89 avatar

    Re: NICKI COME TO HOLLAND

    Sun, Dec 25, 2011 at 11:32 AM By: JoyceK89

    So do I! :D

  3. Ebruuxx avatar

    Re: NICKI COME TO HOLLAND

    Thu, Jan 5, 2012 at 5:58 AM By: Ebruuxx

    YESS NICKIII YOU HAVE SO MANY FANS OUT HERE!

  4. 5star Barbie avatar

    Re: NICKI COME TO HOLLAND

    Fri, Jan 6, 2012 at 10:25 PM By: 5star Barbie

    Ebruuxx wrote:
    YESS NICKIII YOU HAVE SO MANY FANS OUT HERE!

    i hope u guys get to see her this year
    -------------------------------------------------------------------------------
    To order the barbie shirt http://www.cushtees.com

    To order the barbie shirt http://www.cushtees.com

  5. littlemonkey avatar

    Nicki come to New Orleans

    Sat, Jan 7, 2012 at 12:39 PM By: littlemonkey

    every1 here loves you and you have if i remember you have only been here once and i really want you to come here i wanna get vip so i can meet you

  6. xHarajuku_Barbiex avatar

    UK Tour 2012?

    Fri, Jan 13, 2012 at 6:20 PM By: xHarajuku_Barbiex

    So anybody heard any news on wether there will be a UK tour and if so when!? Paaaleaaaaaaaaaaaaaaaaaz Nicki

  7. 5star Barbie avatar

    Re: UK Tour 2012?

    Sat, Jan 14, 2012 at 11:11 AM By: 5star Barbie

    Not yet !!
    -------------------------------------------------------------------------------
    To order the barbie shirt http://www.cushtees.com

    To order the barbie shirt http://www.cushtees.com

  8. 5star Barbie avatar

    Re: UK Tour 2012?

    Tue, Jan 17, 2012 at 3:12 PM By: 5star Barbie

    "It's official. I reunite with the barbz and roman empire from feb 20th - feb 29th...(Leap Year)...in the UK... ;)" nicki
    -------------------------------------------------------------------------------
    To order the barbie shirt http://www.cushtees.com

    To order the barbie shirt http://www.cushtees.com

  9. AustraliaLovesNicki avatar

    RE: UK Tour 2012?

    Wed, Jan 18, 2012 at 8:58 AM By: AustraliaLovesNicki

    Fuck you guys are lucky :(
    ----------------------------------------------------------------------------
    Yes I did, Yes I did, Somebody please tell em who the F I is!

  10. ChloeWannaMinaj avatar

    Re: UK Tour 2012?

    Thu, Jan 19, 2012 at 7:13 AM By: ChloeWannaMinaj

    yeah sure..Nicki seems to think she only has barbz in the UK :/
    -------------------------------------------------------------------------------
    STOP! Now make that muthfucker hammer time....

  11. DANickster avatar

    Re: UK Tour 2012?

    Thu, Jan 19, 2012 at 8:31 AM By: DANickster

    Yea :''(
    I mean a BT bruiser, dang lil mama u is such a loser

  12. kanika avatar

    RE: European Tour 2012?

    Thu, Jan 19, 2012 at 11:24 AM By: kanika

    here you go babz . . . London the 19th-25th. Paris 26th,27th. Berlin on the 28th. xoxo

  13. x_morgan_x avatar

    Re: European Tour 2012?

    Thu, Jan 19, 2012 at 4:10 PM By: x_morgan_x

    kanika wrote:
    here you go babz . . . London the 19th-25th. Paris 26th,27th. Berlin on the 28th. xoxo


    Are these actually dates thats she's going to be perfoming cause ive heard that she's just gonna do signings and interviews. Im confused :s

  14. CjMINAJx avatar

    RE: UK Tour 2012?

    Thu, Jan 26, 2012 at 1:44 AM By: CjMINAJx

    if you know if shes comin hit me up and let me know ;D
    C.Dawes

  15. ninjabarbie94 avatar

    RE: UK Tour 2012?

    Thu, Jan 26, 2012 at 3:45 AM By: ninjabarbie94

    wooohhhh Feb 20th - 29th Nicki is gonna be in the UK!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhh *freaks out like a lunatic* muuuaaahhh *ki$$e$ && huggle$* xoxoxoxo
    http://mypinkfriday.com/account/profile/

  16. RachelMinaj avatar

    Re: UK Tour 2012?

    Fri, Jan 27, 2012 at 7:15 PM By: RachelMinaj

    ninjabarbie94 wrote:
    wooohhhh Feb 20th - 29th Nicki is gonna be in the UK!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhh *freaks out like a lunatic* muuuaaahhh *ki$$e$ && huggle$* xoxoxoxo
    http://mypinkfriday.com/account/profile/


    It's actually been updated, she has now said she will be in the UK February 19th-25th.

  17. ninjabarbie94 avatar

    Re: UK Tour 2012?

    Sat, Jan 28, 2012 at 4:23 PM By: ninjabarbie94

    RachelMinaj wrote:
    ninjabarbie94 wrote:
    wooohhhh Feb 20th - 29th Nicki is gonna be in the UK!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhh *freaks out like a lunatic* muuuaaahhh *ki$$e$ && huggle$* xoxoxoxo
    http://mypinkfriday.com/account/profile/


    It's actually been updated, she has now said she will be in the UK February 19th-25th.



    Whatever shes cuming to the frekon UK!!!!!!! whatever dates shes hear imma still get to meet her so im a happy barbie :) muuuaaahhh xoxoxox
    http://mypinkfriday.com/account/profile/

  18. PrincessErinMinaj avatar

    NICKIS TOUR!!!!!!!!!!!

    Wed, Feb 1, 2012 at 4:01 PM By: PrincessErinMinaj

    SHES NOT COMING TO GLASGOW?!?!?!?!?!
    SHE GOT TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. barbie_sabrina_xoxo avatar

    nicki minaj live in london?

    Wed, Feb 15, 2012 at 2:51 AM By: barbie_sabrina_xoxo

    does anyone no where nicki is performing live in london and where i can get tickets ? xoxo

  20. ninjabarbie94 avatar

    Wireless festival!!!!!

    Sat, Feb 25, 2012 at 4:21 AM By: ninjabarbie94

    Omg i am literally freaking out like a lunatic atm......okaay so i hear that Drake is going to be headlining the wireless festival on the Saturday so i think omg imma defoo go so i can just see my future husband lol :) and then i keep thinking to myself wouldnt it be amazing if Nicki suprised us all and showed up.....and then 'Bang' who do i hear is gonna be warming the crowd up for Drake.....ohhh NICKI MINAJ!!!! Omg im literally going mental about it.....imma finially get to see Nicki.....it all i have been going on about for the poast couple years.....all iv have wanted was to just see Nicki live and yaa noo maybe get lucky and actually meet her :) But just to see her live would be a dream come true.....So then i hear Nicki on Radio 1 yesturday and turns out shes gonna be in a few other festivals in the UK.....omg can this year get any better.....Soo looks like im going to a few festivals this year :) Eeeeeeeeek i cannot wait.....im soo happy right now.....i dont no what to do with myself lol :) muuuaaahhh......(xx) *Barbiee loveagee* (xx)
    4.3.2012
    Pink Friday: Roman Reloaded
    Its Barbie Bitch.....(xx)
    http://mypinkfriday.com/account/profile/

Newsletter Signup