1. Heaven_swag avatar

    On Fri, Aug 31, 2012 at 8:04 PM, Heaven_swag said:

    0__o

  2. IrishBarbieAmber avatar

    On Sat, Jul 7, 2012 at 7:18 AM, IrishBarbieAmber said:

    oh my god!!! hes so tall woah

  3. *Mrs._Minaj* avatar

    On Sat, Sep 3, 2011 at 10:56 PM, *Mrs._Minaj* said:

    omg hes soooo tall! lol

  4. TeamMinaj_Slayz avatar

    On Wed, Aug 24, 2011 at 11:37 AM, TeamMinaj_Slayz said:

    Well Damn! He hella tall.

  5. DBarbD avatar

    On Tue, Aug 23, 2011 at 7:23 PM, DBarbD said:

    lol i like!

  6. TheKenBarbie avatar

    On Mon, Aug 22, 2011 at 3:29 PM, TheKenBarbie said:

    damn near has balls in their faces..

  7. krayzee.minaj avatar

    On Mon, Aug 22, 2011 at 7:17 AM, krayzee.minaj said:

    Lol he's so tall!

  8. barb_theBAD avatar

    On Sun, Aug 21, 2011 at 10:26 PM, barb_theBAD said:

    *tall -_-

  9. barb_theBAD avatar

    On Sun, Aug 21, 2011 at 10:25 PM, barb_theBAD said:

    Holy shit!!!!! :O *looks up* He is talk as SHIT!!!!! Whoa....

  10. L.  Barbz_ avatar

    On Sun, Aug 21, 2011 at 4:19 PM, L. Barbz_ said:

    =OOOOOOOO

Post a comment

Newsletter Signup