News

Wed, Oct 10, 2012 at 12:39 PM

Nicki Minaj's Pink Friday: Roman Reloaded - THE...

Posted by User

Nicki Minaj took to twitter this afternoon to announce that her re-release "Pink Friday: Roman Reloaded - THE REUP" will be released on NOVEMBER 19TH, 2012 . Are you ready? because Roman is reloaded!!!! Stay tuned to Mypinkfriday.com for further info on Pink Friday: Roman Reloaded - The ReUp.

  1. Ms.Pinky Favoloso avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 2:41 PM, Ms.Pinky Favoloso said:

    im so freakin excited wooooop wooop I know its gonna be dope

  2. AllefC avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 2:17 PM, AllefC said:

    Oh *---* love nicki s2

  3. khaze shawty avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 2:05 PM, khaze shawty said:

    dope

  4. mrmaggiore11 avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 2:04 PM, mrmaggiore11 said:

    *___* omg i can't wait ç.ç

  5. TeamMinajPL avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 1:23 PM, TeamMinajPL said:

    that's sooo great! I cant wait. thats gonna be another amazing album...Nicki U Go Hard!!!! #paus ...dont forget to mark POLAND on ur another world tour. i would be excited 2 see u again babe!

  6. Save Me. avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 12:58 PM, Save Me. said:

    nice.

  7. Janelle Minaj avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 12:49 PM, Janelle Minaj said:

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! NICKI!!!!!! u dont understand how good it feels to come home from school to this!!!! im soooo excited!!!!!!!! AHHHHHHHH!! *marks on calendar* SPAAAAZZZIINNNNGGGGGGGG!!!

  8. Quai_Quai avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 12:43 PM, Quai_Quai said:

    WooHoo,that's my birthday ^_^

  9. Tinkerbell95 avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 12:40 PM, Tinkerbell95 said:

    OMG I'm so excited I can't wait to get this cd!!!!!

  10. luucy avatar

    On Wed, Oct 10, 2012 at 12:39 PM, luucy said:

    Yay XD XD XD !!!!

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup