News

Wed, Apr 17, 2013 at 6:32 AM

New Nicki Minaj Pictures

Posted by User

#GianvitoRossi #Cavalli #Kissmy_andmy_REALTness

#SashayAWAY #RobertoCavalliREALITY #IflooksCOULDKillREALTness

#CavalliRealTness #SmilesATdaBARBZRealTness

#ChantayYouStay

  1. 0B3YBADDESTBITCH avatar

    On Thu, Apr 18, 2013 at 10:07 AM, 0B3YBADDESTBITCH said:

    I Like That Outfit!!!! <3333333

  2. oemmanuel avatar

    On Thu, Apr 18, 2013 at 4:24 AM, oemmanuel said:

    Salut, je m’empressai pour vous parlez, vous y pensez bien ? À l’écrit ? Mais l’occasion vous manquait parce que j’étais absent ? Recevez le donc puisque vous vous réjouissez de le revoir avec bon plaisir afin que je sois moi même moins triste.
    J’éprouve une grande joie de ce que j’ai pu renouveler mes sentiments et ce que je demande c’est que votre amour augmente de plus en plus pour le discernement des choses dont je vous parle afin que je sois irréprochable lorsque vous en parlez par envie ou par esprit de dispute.
    Cependant je ne trouve encore personne qui partage mes sentiments pour prendre à cœur cette situation dans laquelle je suis, chacun cherche ses propres intérêts et non pas celui des autres, or je suis persuadé que l’appel de cet homme contribuera à mes progrès et à mon avancement car il désirera me revoir pour m’élever avec la force, la peine et cela dans le but de pourvoir à mes besoins parce qu’il aura pitié.
    J’espère donc qu’il aura sujet de me remettre une entière confiance pour que j’atteigne la perfection en lui et que je fasse une excellente course pour remporté le prix. Ceux avec qui je vis font semblant de m’aider pour me pousser au vole, ils voyagent tous et me ramène seul dans ce pays en guerre depuis le 19 septembre 2002 et avec le nom au dessus de tous nom afin de rire et de raller de moi.
    Je me défends par mon adoption et par ma carrière pour éviter une crise futur, pour renoncer au vole qui est une perte et j’aimerai mieux épouser de grande femme qui me remettront la richesse et des biens, ce qui est un don à l’égard de la justice et non pas le vole pour prendre par à la souffrance.
    En effet je ne veux que vous sachiez seulement que ne veut plus les revoir, afin qu’ont combattent d’une même âme sans se laisser aucunement effrayer par nos adversaires.
    J’irai mieux de cette façon @+ Manu

    Hi, I hastened to tell you, you think about it? In writing? But ye lacked opportunity because I was missing? Receive therefore as you rejoice to see him with pleasure that I am myself less sad.
    I feel a great joy that I could renew my feelings and what I ask is that your love may abound more and more for the discernment of the things I tell you that I am blameless when you talk by envy or strife.
    However I still find someone who shares my feelings to take to heart this situation I am, each seeking his own interest and not that of others, or I am convinced that this man will call to my progress and my progress because it will want to see me to raise me with strength, and this just in order to provide for my needs because he will have mercy.
    I hope he will put on a full trust me I reach perfection in him and I make a great race for the prize. Those with whom I live pretending to help me push myself to fly, and they all travel brings me alone in this war-torn country since September 19, 2002 with the name above every name in order to laugh and to raller me.
    I defend myself by my adoption and my career to avoid a future crisis, quit stealing is a loss and I'd rather marry the woman that will put me great wealth and property, which is a gift to the respect for justice and not for the flies caught by the suffering.
    In fact I want you to know that just does not want to see them again, to fight What a soul without leave nothing terrified by our adversaries.
    I am better this way @ + Manu

  3. NickisBarb4Life avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 9:18 PM, NickisBarb4Life said:

    Damn Fierce!!!! ♥

  4. KuteyKiki13 avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 3:26 PM, KuteyKiki13 said:

    TOO BEAUTIFUL!!!!!

  5. YOUNG NICE avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 2:45 PM, YOUNG NICE said:

    Whaaat Nic. Lookin Good #RNS

  6. jean martinez avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 2:09 PM, jean martinez said:

    your photos are great

  7. Hermosa Barbie avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 8:48 AM, Hermosa Barbie said:

    OMG Nicki! You look beautiful, Very Beautiful. I hope I'm as beautiful as you are in my future. You've inspired me sooo much to be a singer/rapper. You're like a sister to me and I love you sooo much! Thank you for being who YOU are cuz You're sooo AMAZING!!! You're unique and that's why I love you. I pray for you every single day, I thank god for making you the way you are every single day. Love you soooo much Honeybunz!!! =')

  8. Kitty Kitty avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 7:55 AM, Kitty Kitty said:

    *_*

  9. Onika Lovers avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 6:33 AM, Onika Lovers said:

    Follow Me ^^
    Mention for follback
    @Sally_Kho

  10. Onika Lovers avatar

    On Wed, Apr 17, 2013 at 6:32 AM, Onika Lovers said:

    Beautifull!!! Muachh!!

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup