News

Sun, May 5, 2013 at 12:55 PM

#MeanInDemJeanz

Posted by User

  1. RomyZolanski avatar

    On Tue, May 7, 2013 at 11:07 AM, RomyZolanski said:

    u are the illest.... i love u.. i hope someday i can meet you..

  2. dopeswaggah avatar

    On Tue, May 7, 2013 at 10:54 AM, dopeswaggah said:

    love u nicki

  3. Lee Arnold avatar

    On Tue, May 7, 2013 at 10:13 AM, Lee Arnold said:

    I like you so much Nicki

  4. Stepyacookiesup avatar

    On Tue, May 7, 2013 at 8:22 AM, Stepyacookiesup said:

    People tryin' to hustle on mypinkfriday.com >>>>>> lol. 5 star barbie girl goin ham, & now we got people about that long advertisement life!!

  5. Stepyacookiesup avatar

    On Tue, May 7, 2013 at 8:21 AM, Stepyacookiesup said:

    Omg.... Nicki done birthed a child on the down low! That aint riiiight. Im the god father bee tee dubz

  6. Solly Ephraim avatar

    On Tue, May 7, 2013 at 7:59 AM, Solly Ephraim said:

    We missed yOu!

  7. chas258 avatar

    On Mon, May 6, 2013 at 8:39 AM, chas258 said:

    nic please post new pics we need them

  8. oemmanuel avatar

    On Mon, May 6, 2013 at 7:26 AM, oemmanuel said:

    URGENCE ABSOLUE DU MOMENT ADOPTION SVP - - - ABSOLUTE EMERGENCY NOW ADOPTION IF YOU LIKE

    Bonsoir à tous

    Je vous fais encore parvenir mes écrits avec hâte en espérant sortis de cette ville en paix, car je veille sur mes actes pour ne pas vous rendre coupable si vous choisissez d’aplanir ma voie et si vous désirez vraiment me sauvé la vie par l’un de vos voyages en jet.

    Dans cette crainte et ce tourment, je me précipite dehors, hors du camp de bataille sachant que je ne serai pas loin de cette cour où le combat sera Arachné comme il l’a été l’or de la crise précédente.

    Les soldats prêt pour la guerre sortiront par bande en ce jour et feront ce qu’ils voudront.

    Devant cette multitude nombreuse qui s’avancera que pourrai-je faire, mourrai – je à cause de cette somme d’argent ? Ou tomberai –je entre leurs mains en restant ici ?

    Je sais au moins que si je les attends ici, ils se présenteront devant cette maison et devant moi avec l’épée pour massacrer, pour détruire, pour étinceler car mes parents et mes frères m’ont abandonné dans ce lieu et je n’ai reçu d’eux que des problèmes comme récompense.

    Alors j’aimerai mieux vous rencontrez et pour mieux me confiez en vous, être présent, là où vous vous tiendrez afin que vous m’aidiez à m’affermir dans quelques grandes affaires quand je voyagerai par votre aide et que je réussisse dans tout ce que j’entreprendrai quand j’arriverai chez vous.

    Seulement, prenez garde à ce que vous ferez, car ce n’est pas avec des enfants que je parle et je ce n’est pas pour flattez que j’ai écrit choses, c’est pour me faire éviter la guerre qui sera près de moi quand elle recommencera.

    Je vous remercie Vous tous d’avance, vous qui en aurez considération, qui recevrez ce messages et qui m’aideront à sauver ma vie.

    Je Soussigné MOUGNIN M. EMMANUEL

    Good Evening everyone

    I still send you my written hastily hoping out of this city in peace as I watch over my actions to not make you guilty if you choose to flatten my way and if you really want to save my life by a traveling jet.

    In this fear and this torment, I rushed out without the camp battle knowing that I will not be far from the court where the fight will Arachne as it was gold from the previous crisis.

    The soldiers ready for war come out by band in this day and will do what they want.

    Against this great company that will advance what can I do die - I because of this money? Or I will fall into their hands by staying here?
    At least I know that if I wait here, they will come before this house and before me with the sword to kill, to destroy, to spark because my parents and my brothers have left me in this place and I did received them as problems as a reward.

    So I'd like you better and better meet me confide in you, be present where you stand so that you help me to strengthen me in some great deals when I travel for your help and I succeed in everything I will undertake that when I get home.

    But be careful what you do because it is not with children as I speak and not to flatter I wrote things is for me to avoid war that is near me when it will resume.
    I will thank you all in advance that you'll consider that receive this message and that will help me save my life.

    I the undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  9. shayxMARAJ avatar

    On Sun, May 5, 2013 at 8:34 PM, shayxMARAJ said:

    nic we need a new picture already !

  10. 5star Barbie avatar

    On Sun, May 5, 2013 at 12:55 PM, 5star Barbie said:

    beautiful

    barbie shirt www.cushtees.com

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup