News

Fri, Jun 28, 2013 at 8:13 PM

COMING SOON: Swizz Beatz ft. Lil Wayne, Rick...

Posted by User

OHMAGAHHH, spazzing!

Nicki & Swizz took to twitter just a few moments ago to tease a NEW upcoming collaboration. The full name of the song has yet to be revealed, all we've been given (via Nicki's tweets) is the abbreviation, PYHU.

Are the barbz excited? What do you guys think PYHU means?

  1. khaze shawty avatar

    On Mon, Jul 1, 2013 at 10:59 AM, khaze shawty said:

    im sure its gon b dopee

  2. KONOMINAJ avatar

    On Sun, Jun 30, 2013 at 9:08 AM, KONOMINAJ said:

    <3

  3. Nickifanboss avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 2:33 PM, Nickifanboss said:

    wow awesome!!!!!!!!!

  4. Pink Neecey avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 11:25 AM, Pink Neecey said:

    it stands for put your hands up.

  5. VvsDonnie avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 8:42 AM, VvsDonnie said:

    YES! I've been waiting for this. Swizz wanna play with his long, toothpick ass.

  6. PRETTY BARB avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 7:34 AM, PRETTY BARB said:

    I am definitely excited. Gonna be a dope song .

  7. arthurminaj_02 avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 3:37 AM, arthurminaj_02 said:

    Maybe PYHU - Put Your Hands Up :) Anyway that will be awesome shit!

  8. oemmanuel avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 2:53 AM, oemmanuel said:

    Hey -

    Salut, je vous écris afin que vous obteniez une chance d'entrer dans le Backstage pour rencontrer Son Excellence avec Barack.

    Je suis maintenant inscrit pour une chance de voler à un événement le mois prochain et répondre au président Obama coulisses.

    Je Demande à trois amis de participer, aussi - mais voici une astuce pro: Assurez-vous

    Ils promettent qu'ils sont près à nous transporté directement et gratuitement en tant qu'invité, voici le lien inscrit vite et gagne cette chance pour toute la vie:

    https://my.barackobama.com/page/s/backstage-with-barack-2013

    Imaginez-vous ? Gravez cet acte à Jamais dans la mémoire de votre postérité et des enfants de vos enfants, Vous serez grand père?
    Donc je rectifie, une visite avec le Président pour une gloire qui s’écrira jusqu'a la troisième et à la quatrième génération de vos enfants.

    Merci,
    Je Soussigné MOUGNIN M. EMMANUEL
    Organisation d'une action

    Hey -

    Hi, I wrote to you so you get a chance to enter the Backstage to meet with His Excellency Barack.

    I am now registered for a chance to fly to an event next month and respond to President Obama backstage.

    I Ask three friends to participate, too - but here's a pro tip: Make sure

    They promise they are close to us transported directly and free as a guest, here is the link listed quickly and wins the chance for life:

    https://my.barackobama.com/page/s/backstage-with-barack-2013

    Imagine yourself? Burn this act ever in the memory of your seed and your children's children, you will grandfather?
    So I correct, a visit with the President for a glory that will be written until the third and fourth generation of your children.

    thank you,
    I the undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  9. Ryan Hall avatar

    On Fri, Jun 28, 2013 at 8:34 PM, Ryan Hall said:

    I KNEW YOU WOULDA KAME FA ME DID KRUSIFIX TO EVE KUZ UM GOD BUT NOT RIGHT TO EVER FROM ME GETTN STABBD UP AND SHOT UP AND THINGS LIKE WAT NAHHH THINK HOW YOU WANT BUT YEAH WOULD BUT NAHHH NOT RIGHT KANT KUZ UM RAH

  10. Caribbean_Girl avatar

    On Fri, Jun 28, 2013 at 8:13 PM, Caribbean_Girl said:

    YASSSSSS!!! I'm ready for the SLAYAGE of this song!!!! :)))

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup