1. P3INC3SS BARBIE avatar

    On Sun, Jul 7, 2013 at 6:27 PM, P3INC3SS BARBIE said:

    WHOOOO!!! CANT WAIT!!!! <<<333

  2. ruth nohemy avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 10:44 PM, ruth nohemy said:

    ♥---------------------------♥

  3. QueenZolanski avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 9:06 PM, QueenZolanski said:

    IT PREMIERS ON MY BIRTHDAY!!!!!!! 0_o

  4. oemmanuel avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 10:43 AM, oemmanuel said:

    happy birthday His Excellency Miss Malia Ann‏

    Bonsoir Son Excellence Mlle Malia Ann

    Comment allez-vous ?

    Je vous envoie ces écrits pour vous souhaitez un joyeux anniversaire comme celui du mois passé concernant l’anniversaire de Mlle Natasha et je voudrai m’excuser de ne pas avoir pu faire le mieux pour vous offrir quoi que se soit car je ne dispose pas de richesse qui pour ces temps et ces circonstances sont assez considérable et je n’ai aussi votre rang social pour en avoir afin que d’autre puisse l’utiliser avec moi comme je l’aimerai.

    Je vous en avais fait part, ce sujet concernant l »états dans lequel je me trouve actuellement, concernant votre raison saine et votre position dominante par laquelle je pourrai obtenir votre aide suivit de l’élévation si cela est bien possible Comme la rencontre de ce mois avec Votre père Son Excellence Mr. BARACK OBAMA.

    Vu que je ne pourrai vous rejoindre pour le moment, je vous souhaite à vous et à tous ceux qui seront près de vous une heureuse et joyeuse fête D’anniversaire.

    Merci
    Je Soussigne MOUGNIN EMMANUEL

    Good Evening His Excellency Miss Malia Ann

    How are you?

    I send you these writings to wish you a happy birthday like the past month on the anniversary of Miss Natasha and I want to apologize for not being able to do the best to offer you anything at all because I do not have wealth for those times and circumstances are quite large and I also have your social status to have so that other can use it with me as I love you.

    Remember I shared this topic for the states in which I am now on your sound reason and your dominant position in which I can get your help followed by the elevation if it is possible, as the meeting of the month with your father His Excellency Mr. BARACK OBAMA.

    View that I can not join you for the moment, I wish you and everyone around you will be a happy and joyful Birthday party.

    Thank you
    I the undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  5. Hermosa Barbie avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 10:37 AM, Hermosa Barbie said:

    Awww i was ready to see it but I'm sure its worth the wait ;-).

  6. shayxMARAJ avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 10:24 AM, shayxMARAJ said:

    man he played us! im ready for this to be out NOWS

  7. Ebony Richards avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 7:01 AM, Ebony Richards said:

    cant wait

  8. KONOMINAJ avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 6:02 AM, KONOMINAJ said:

    I was so ready tho ;( cant wait!!

  9. EleNi avatar

    On Wed, Jul 3, 2013 at 10:43 PM, EleNi said:

    CAN´T WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. EleNi avatar

    On Wed, Jul 3, 2013 at 10:42 PM, EleNi said:

    CAN´T WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Newsletter Signup