News

Thu, Jul 4, 2013 at 10:04 AM

VIDEO: Chris Brown + Nicki Minaj backstage at...

Posted by User

Check out this video of Chris Brown at the BET Awards, with a brief appearance from Nicki Minaj backstage as well as a short look at their performance together onstage.

  1. khaze shawty avatar

    On Fri, Jul 5, 2013 at 11:20 AM, khaze shawty said:

    i love themm bothh

  2. BarbiePeach84 avatar

    On Fri, Jul 5, 2013 at 7:13 AM, BarbiePeach84 said:

    It was a great performance! Loved it an they both looked great!

  3. Perry winka avatar

    On Fri, Jul 5, 2013 at 5:40 AM, Perry winka said:

    Yeah!!!

  4. SelfMadeJohnna avatar

    On Fri, Jul 5, 2013 at 12:47 AM, SelfMadeJohnna said:

    :)

  5. NaniiMaraj avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 1:47 PM, NaniiMaraj said:

    iiWanted to see more Nicki , they did great though <3 :* *kisses barbz*

  6. Chreestyna Mssv avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 12:49 PM, Chreestyna Mssv said:

    Your are beautiful ! I love you Nicki ! I'm FAN ♥

  7. DavidTheQueen avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 11:52 AM, DavidTheQueen said:

    i freaking adore her!a

  8. Miss Jess avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 11:34 AM, Miss Jess said:

    Nicki fuckin ran that shit!

  9. oemmanuel avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 10:41 AM, oemmanuel said:

    Bonsoir Son Excellence Mlle Malia Ann
    Comment allez-vous ?
    Je vous envoie ces écrits pour vous souhaitez un joyeux anniversaire comme celui du mois passé concernant l’anniversaire de Mlle Natasha et je voudrai m’excuser de ne pas avoir pu faire le mieux pour vous offrir quoi que se soit car je ne dispose pas de richesse qui pour ces temps et ces circonstances sont assez considérable et je n’ai aussi votre rang social pour en avoir afin que d’autre puisse l’utiliser avec moi comme je l’aimerai.
    Je vous en avais fait part, ce sujet concernant l »états dans lequel je me trouve actuellement, concernant votre raison saine et votre position dominante par laquelle je pourrai obtenir votre aide suivit de l’élévation si cela est bien possible Comme la rencontre de ce mois avec Votre père Son Excellence Mr. BARACK OBAMA.
    Vu que je ne pourrai vous rejoindre pour le moment, je vous souhaite à vous et à tous ceux qui seront près de vous une heureuse et joyeuse fête D’anniversaire.
    Merci
    Je Soussigne MOUGNIN EMMANUEL

    Good Evening His Excellency Miss Malia Ann

    How are you?

    I send you these writings to wish you a happy birthday like the past month on the anniversary of Miss Natasha and I want to apologize for not being able to do the best to offer you anything at all because I do not have wealth for those times and circumstances are quite large and I also have your social status to have so that other can use it with me as I love you.

    Remember I shared this topic for the states in which I am now on your sound reason and your dominant position in which I can get your help followed by the elevation if it is possible, as the meeting of the month with your father His Excellency Mr. BARACK OBAMA.

    View that I can not join you for the moment, I wish you and everyone around you will be a happy and joyful Birthday party.

    Thank you
    I the undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  10. Hermosa Barbie avatar

    On Thu, Jul 4, 2013 at 10:04 AM, Hermosa Barbie said:

    Loved the performance! <3

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup