1. Barbie bitchZ avatar

    On Thu, Aug 2, 2012 at 4:45 PM, Barbie bitchZ said:

    go listen to our song, lol. pass out at three wake up at 10, go out to eat then do it again.

  2. roxy.barbie avatar

    On Thu, Aug 2, 2012 at 1:03 AM, roxy.barbie said:

    Hey... thnx4da add barb

  3. $$$money is the song$$$ avatar

    On Wed, Aug 1, 2012 at 11:17 PM, $$$money is the song$$$ said:

    Grr ppl these days>:(

  4. Barbie bitchZ avatar

    On Sun, Jul 29, 2012 at 11:33 PM, Barbie bitchZ said:

    Chloe u better start loggin on more. Ppl will start to miss u. Night btw, no u cannot sleep in my bed either, we will sleep on my huge confy ass sofa. If dani complains tmrw slap a hoe k? I will too, for sure.

  5. $$$money is the song$$$ avatar

    On Fri, Jul 20, 2012 at 11:59 AM, $$$money is the song$$$ said:

    Oh thx barb, but im not finished yet. Im gonna finish it later when i hav time.

  6. Pink Apple Barb avatar

    On Fri, Jul 20, 2012 at 10:41 AM, Pink Apple Barb said:

    Hi Barbie, how are U?
    Thanks for the add!!!
    I love your page!
    It looks soooooo barbielicious!!!
    Love it!
    xoxo
    Pink Apple Barb

  7. stormblazen101 avatar

    On Wed, Jul 18, 2012 at 8:46 PM, stormblazen101 said:

    hey just stopping by to show some barbie love muahhhh:)

  8. $$$money is the song$$$ avatar

    On Tue, Jun 5, 2012 at 11:27 AM, $$$money is the song$$$ said:

    thanks, u too

  9. Nida Minaj avatar

    On Mon, Jun 4, 2012 at 11:43 PM, Nida Minaj said:

    Cool Name:P Pink Luv and Kisses:D

Newsletter Signup