About

pink diamonds Pictures, Images and Photos
OMG! I fell in love with Ms. Minaj, when I was on Myspace (2007) and I saw her on someone's top friends, and the pic was the sucka free cover so I'm like oh gosh who is this?? I watched her videos and the 1st video I watched was the one where she was sitting on stairs rapping. I was amazed! She was super cute and she could rap! I was hooked from then on. Now I am sooooo into Nicki. My friends and family think I'm a little obsessed but I just love her.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


love her pink freckles
Nicki Minaj Pictures, Images and Photos


young nick








nicki minaj Pictures, Images and Photos

nicki minaj Pictures, Images and Photos



nicki on the come up














Nicki Minaj Pictures, Images and Photos

nicki minaj Pictures, Images and Photos

Hot nicki (A Star is Born)




Nicki Today : )







Nicki in JAPAN!!!!!
Photobucket

Nicki with a Japanese Harajuku Barbie
Photobucket

On the streets of Tokyo
Photobucket

Nicki fits right in, over in Japan
Photobucket

Nicki is right. Japanese Barbz did it BIG at her show
Photobucket

Recent Blogs

  1. ManxBarbie avatar

    On Sun, Sep 25, 2011 at 5:02 AM, ManxBarbie said:

    Hey!
    Thx for the add :-)
    How are u?
    Follow me on twitter, @MANXBARBIE i'll follow back xo

  2. missgabs_ avatar

    On Sat, Sep 24, 2011 at 8:30 PM, missgabs_ said:

    FOLLOW ME on twitter love : @ashleysegov

    muuaahhh :) i follow you back !

  3. pinkdiamond808 avatar

    On Thu, Sep 22, 2011 at 1:31 PM, pinkdiamond808 said:

    following u on twitter : )

  4. ChloeWannaMinaj avatar

    On Sat, Sep 10, 2011 at 12:50 PM, ChloeWannaMinaj said:

    hey love :) just showing some love on ur comments

  5. Nika Pink avatar

    On Fri, Sep 9, 2011 at 6:11 AM, Nika Pink said:

    Have not heard u in like 5 months Barb whats going on?

  6. KiiaaBanks avatar

    On Sat, Jul 23, 2011 at 6:36 PM, KiiaaBanks said:

    Juss shown my apps!

  7. LArajukuBarbie. avatar

    On Fri, May 13, 2011 at 4:01 AM, LArajukuBarbie. said:

    Hey barb!
    Thanks :)
    I had my YMCMB jumper made cuz I wanted a pale pink and purple one like Nicki's... I ended up having a hot pink one with sparkly white writing tho! Haha!... More fun than the boyish colours :)
    I love that your fam and friends think you're a little too obsessed wit Nicki, I know where you're coming from! Haha!
    And i LOVE the 5starBarbie shirt!!!!! #hellahot

    #barbielove
    #it'sPinkFridayDa13th
    Mwah! xoxo

  8. Kelli_Kellz avatar

    On Thu, May 12, 2011 at 4:19 PM, Kelli_Kellz said:

    hey is that contest over??

  9. •_3mo_PrinC3ss_• avatar

    On Sun, May 8, 2011 at 5:08 AM, •_3mo_PrinC3ss_• said:

    H3y barb thanks for th3 r3q :)!!...

    Follow on twitt3r @_3mo_PrinC3ss_


    Don't b3 a strang3r....

  10. marlannaxo avatar

    On Sat, May 7, 2011 at 2:30 PM, marlannaxo said:

    hey barb thanx for the request !! =) if u gotta twitter follow me @marlannaxo mwuah xoxoo

Post a comment

pinkdiamond808

Last login: 16 months ago

pinkdiamond808 avatar

pinkdiamond808 is a female Barbie Girl from Bad Bitch Central,Barbz World. She has been a member of this site for 4 years.

So far pinkdiamond808 has earned 1,591pts and has 10324 views!

Recent Forum Activity

    There is nothing to display yet, check back soon.

Newsletter Signup