About

My name is Adrian and i have been a nicki minaj fan for a while now..i am 15 years old...*pause* i talk alot,all day everyday...*pause* but i am kinda a shy person because im not used to saying a whole bunch of stuff about myself so yeah..i really like nicki minaj's music because she is different individual,she is unique like all of us are..she raps and spits rymes that are interesting and not always about hatered and stuff like others do...her whole personalitys are krazy and wild.when i grow up,i wish to be like her,she has pride and doesnt care what them haters say,she has alot of people that have her back.she has balls:),and she is her own person......o yeah and one more thing:)don't be afriad to add meh,cause in this fan site ,i believe we are all friends:) and share the love of nicki minaj
ONE MORE THING I JUST MADE A TWITTER ACCOUNT AND I LOOOVE IT ....FOLLOW ME AND ILL FOLLOW U BACK!!! @adrian003_




NICKI MINAJ Pictures, Images and Photos

Nicki Minaj Pictures, Images and Photos

Nicki Minaj Pictures, Images and Photos

NICKI MINAJ Pictures, Images and Photos

Recent Blogs

  1. -TeamMinajForLife- avatar

    On Wed, Jan 12, 2011 at 8:18 PM, -TeamMinajForLife- said:

    Thanx Ken barb! Love you page! :)

  2. .:[|\/|0|\/|3NT4L!f3]:. avatar

    On Sat, Jan 1, 2011 at 8:28 PM, .:[|\/|0|\/|3NT4L!f3]:. said:

    Thanks for the request. Happy New Year! Comment the blogs.

  3. ilovenickiminaj avatar

    On Thu, Dec 30, 2010 at 3:48 AM, ilovenickiminaj said:

    heey KenBarb!
    thanks for the add :)
    dont be a stranger! :D

  4. ToCute4You avatar

    On Wed, Dec 29, 2010 at 8:35 AM, ToCute4You said:

    hi minaj ken im illy minaj nicki's wife i lovee ur profile alot could you look at mine sometime please and leave a comment hunns thanks 4 the add

  5. Pink_A_Licious avatar

    On Tue, Dec 28, 2010 at 5:31 PM, Pink_A_Licious said:

    I know right, i cant wait to see the full video!

  6. Pink_A_Licious avatar

    On Tue, Dec 28, 2010 at 4:15 PM, Pink_A_Licious said:

    Lol, yeah, i know the whole Monster song by heart. it took me like 2 days to get it right..lol..but the Monster verse was like 1 of her longest verses she did when shes feature on somebodys songs. I wanna see the vid sooooooooooo bad, it looks scary and really really good :D

  7. Pink_A_Licious avatar

    On Tue, Dec 28, 2010 at 2:30 PM, Pink_A_Licious said:

    Oh cool, i know i love all her songs to & all her verses. My Fave Nicki Minaj verse was bottoms up [Which it still is] but now its MONSTER. You heard her Monster verse yet?

  8. Pink_A_Licious avatar

    On Tue, Dec 28, 2010 at 1:40 PM, Pink_A_Licious said:

    OMG thats a hard question, ummmm..ummmmm...ummmmm imma have to say Romans Revenge but then yet i like Did it on em but then yet i like Fly but at the sametime i like Right thru me but i also like Your Love..UGGHH i like alot of her songs..haha idk. Whats ur fave song by her?

  9. Pink_A_Licious avatar

    On Tue, Dec 28, 2010 at 1:16 PM, Pink_A_Licious said:

    Haha ur welcome hun :)
    i see u added "Its Barbie Bitch" :D
    #love it!!

  10. Pink_A_Licious avatar

    On Tue, Dec 28, 2010 at 1:06 PM, Pink_A_Licious said:

    Oh, really? ur page looks nice already, i like the Nicki pics u choose :D

Post a comment

Adrian!!

Last login: 2 years ago

Adrian!! avatar

Adrian!! is a man from cathedral city california. He has been a member of this site for 4 years.

So far Adrian!! has earned 1,446pts and has 5725 views!

Friends

  • No users fitting this criteria.

Recent Forum Activity

    There is nothing to display yet, check back soon.

Newsletter Signup