Chanti_Barb’s Blog

  1. Thu, May 1, 2014 at 5:16 AM

    hey hey Barbz!!!

    It feels like forever since I've blogged. So much, yet also so little has happened. So campus is kicking my ass, finally have a breather though. All my assignments and tut preps have been given in, so now I'm just waiting for those results and my cam marks, for now its prepping for the exams. Can't waitr for semester break though, OMW that break will be much needed. My phone has been away...

  2. Sun, Mar 2, 2014 at 1:00 AM

    been a while

    I just read my blogs about Caleb and I, and wow we fight alot about stupid ass shit, errmagerrrd. Ok so yeah i havent been blogging alot. 2 reasons, 1. uni has been kicking mt butt... Too many assignments, and 2. My phone slightly died so I'm using my old phone, which sucks so bad, the buttons on here are horrible! Anyhoo, so Caleb and I... Well we were good, but lately he's been speaking to me...

  3. Mon, Jan 27, 2014 at 4:48 PM

    so far gone

    Soo I got off the phone with Caleb like a half an hour ago, I had the most amaze-balls convo with him, that I can't even fall asleep anymore lol. We spoke for about 2hours, its like 3am already. I love him so much, and its scary coz I can actually see myself getting hurt again, but he's like this drug that I can't seem to leave. Its crazy that only a few nights ago I was crushed when he said he...

  4. Sat, Jan 25, 2014 at 1:08 PM

    I dunno

    Been real busy so I haven't had time to blog. But since the whole break up, Caleb's been on ma ass tryna get me to take him back... And its only been 2 days. I'm having a bit of fun with it, because well I feel I can. Seeing as how easy it was for him to hurt me. Case and point as much as I love him, I won't go back, mainly because I saw how easy it was for him to leave my ass because he...

  5. Fri, Jan 24, 2014 at 12:10 AM

    gotta move on

    So last night Caleb ended things with me... I can tell you this I did not expect it. The ass still had the audacity to make it out like its my fault. Like for real? I admitted my part in this mess, but I was not the one that ended things. He still wanted me to give him peace of mind, like the fuck does he this I'm here for, to comfort him for his own decision? He's moer also! He sill sent me a...

  6. Thu, Jan 23, 2014 at 10:05 AM

    So today...

    Ok so today ima take a break from the whole Caleb drama, coz he's still pretty pissed off at me. He's confusing tho, he sends me a message about how much he loves me and what not, but then he won't reply to messages, doesn't even wanna read em... So he can ma go jump of a bridge for all I care, mxm... Anyways, so I go to uni today to register for this year, was there since 8am only left that...

  7. Wed, Jan 22, 2014 at 12:41 PM

    I just don't know anymore

    So I bbm'd Caleb, and either his phone is off or his bbm is messed up again, coz the text isn't going through... I just think I want to know where I stand with him right now, and actually wish I hadn't started this thing back up with him you know. Seriously all I want this year is to find a nice SINGLE guy, like seriously how hard can it be to find a decent single guy these days omw!! Like...

  8. Wed, Jan 22, 2014 at 9:07 AM

    so confused now

    Sooo Caleb called me, maybe a half hour ago, and as he usually does he confused the shit outta me... Now I'm feeling like I was in the wrong for not texting him, and he's all he doesn't know what's going on with me, blah blah blah. Like I love him for it and all, but I figure I was distancing myself from him before he has to leave and I'm left heartbroken, with no on to speak to about it, cause...

  9. Wed, Jan 22, 2014 at 1:45 AM

    not sure if we're fighting

    So basically this week Caleb and I just haven't been getting along, its like he's tryna pick a fight with everything I say or do. Since our big fight a few weeks ago and the news that he may have to leave soon (the latest blow to our situationship), things just aren't the same. I dunno first I was mad as hell at him, lasted a while, but then I figured I only have so much time left with him, so...

  10. Tue, Jan 21, 2014 at 1:04 PM

    blogging

    A few nights ago a "friend" asked me if I kept a diary, to which I responded no. 'Cause well I haven't kept one for several years now, my other attempts failed horribly anyways... But then it got me thinking about blogging, and this series awkward that I really enjoy. So I figured why not try blogging as an online journal? So basically this will be my attempt to keep this going, 'cause I've...

Newsletter Signup