Mesha Philippe’s Blog

  1. Mon, Apr 2, 2012 at 8:21 AM

    The Greatest Birthday Gift Ever!!!

    K so my birthday was April 1st and then PF:RR comes out april third on my cuzins birthday!!!! I am SOOOOOOO fucking happy!!! Oops just cursed... YELP WHO CARES YOLO right?? ok there are three things I want to say before I end this blog... 1. Fuck A Stupid Hoe 2. If you can turn me on by sayin Hi then you a bad bitch!! and 3. IT'S BARBIE BITCH!!!!!!!!

  2. Sun, Mar 25, 2012 at 8:22 PM

    Please Comment!!!???!!!

    K i write blogs all the time but nobody really comments, soooooo what i wanna know is what do you barbs and kens wanna here and talk about...? I wanna know so i can get more comments and make new friends and why not make friends who have something in common with you... LOVE FOR NICKI... So comment and tell me what ya'll wanna here from me!?!

  3. HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Well im bored now i should have thought about what i wanted to say before i told you that this blog was funny....

  4. Wed, Jan 11, 2012 at 7:29 AM

    Radiation Spill

    There has been a radiation skill of a now known toxic chemical called barbie. This is a worldwdie epidemic. There callin it the George Foreman of epidemic. The egg McMuffin of historical events. Everyday NickiNation is gettin bigger and Bigger and... BIGGER!! Every song, every lyric is attracking the world and sooon even Lil' Kim herself will be sayin, "Daaaammmmnnnn that Bitch is gooooood!!!!"...

  5. Mon, Jan 9, 2012 at 6:22 AM

    Love With A Passion

    The word passion means any powerful or compelling emotion or feeling, such as love or hate. Love, even though i believe there is no real definition of love, means a profoundly tender, passionate affection for another person. I think that we as a people, as a comunity, as one, which I'm talking about our barbz and kens. When we stick together and not fight then we can take over the world, if i...

  6. Thu, Jan 5, 2012 at 12:32 PM

    Ranting and Raving .

    Ok, so many people taljk so much crap and they dont even know nicki. I think Nicki is one of most loving and caring person i have ever meet. She has never hurt anyone, the only thing she has done was that she states the obvious. Haters are her motivaters and the haters hate that. But you know what im not gonna let it bother me, because if she isnt bothered with it then i shouldnt be bothered...

  7. Mon, Dec 5, 2011 at 12:34 PM

    Almost Queen B's Birthday!!!!!!!

    Omg im so happy because i'm gonna be able to call up my bestfriend and tell her happy birthday on the 8th. Anouther year older, and anouther year that you are here. You have blessed with your music and cofidence to a better women/man and barbie/ken. You have helped us with our sexuality, our confidence in how we look, and much much more. We love you Nicki. You and your music will always be in...

  8. Girl: I have to tell you something… Boy:What? Girl: I really like you. And I… I think I'm falling in love with you. Boy: Ok… Girl: What do you mean “ok”? Boy: I don’t like you like that… Girl: Why not? Boy: I can’t tell you… maybe another time… From then on, the girl kept asking the boy “Why not?” whenever she saw him, and he kept answering the same...

  9. STAY IN SCHOOL!!! There is nothing wrong with being smart and going to school. I made the mistake of payin attention to a boy and trying to get my grades up. In the end we broke up and i had bad grades, was getting in trouble with my mom, and i didn't have that boyfriend anymore. Never do what i did iight, you don't wanna fuck up your life cuz some dumb ass kidd iight. GO TO SCHOOL!!!!!

  10. Fri, Aug 5, 2011 at 5:25 PM

    The Big Situation

    Ok, I know everyone has heard on the news and has seen the pictures of Nicki Minaj's nipple slip on good morning america. Now I think we should all be mature about this. *snicker snicker laugh laugh* There really isn't any reason to get you pannies in a bunch, I think we should wait to say anything about it until Nicki decides to talk about the nipple situation. Sooooooooooo, I would like to...

Newsletter Signup