About


HI =) ..Me LLamoooooh, UR BITCH. I silly bitch. =D




Lemme BE ur Dolly Lama, will u be mine ?
TeamMinaj143Eternally!

(Nicki) ...YOU ARE EVERYTHING, a dream come true, Onika? ...she bringz tha FIRE,
Our Queen holds something special within her, something we ALL desire.
something we are all blessed to be born with
it's merely a god-given gift.
No materialism can aquire
....but shhhh... ::chuckles::
This special something is priceless, and if u deny this, u prove urself to be nothin....
except just another muthahhEFFIn LIAR.
Typically, statistically, speakin of THEE,
intuitively!
::evil smirk::
the Dictionary needs an update, like Raggedy Anne, it fell to its own fate
im not judging...never have and never will be, ya seeee....when one judges another, they are simply defining themselves
patience is a virtue, and time is of the essence
and TM...? WE GOT BLESSED!
Queen Nicki is THE REAL DEAL, she make like the Dolly Lama, she be the one to heal
Metaphysically speakin, for the 1st time in AGES, I can FEEL (its feeLs niiiice)
one day we may see her face in the center of a trillion dolla bill
but no disrespect meema,I wanna be ur lil mamacita!!! I would DO anything to eatcha
, juss playin around w mah barz ....juss a LiiiL, but TRUTH BE... i do crave that manGo meal!
it will bring me more joy than bein a toddler@McDonalds, coppin mah self the chik nugget HAPPY MEAL
but puttin all that aside... this beautiful female, gorgeously named Onika....she the only Queen doin this, bringin us the hottest of fire
finally, there's a female we can rely on...bringin TRUE meaning to the word
and like YOU, this is also what she does 4 ME...
so now WE.... can live happily ever after with our newly evolved, *and especially beautiful... QUEEN NICKaayyyyy!!!!!!!
ROGAH THAT! DID JAH COPY THAT?!!! May I do the honors?! =D ::holding crown::gets on hands and knees::

cuzz honestly,
all you SheepahLz doin lately is be drainin mah energEE.....
and all u fake hoes spreadin a disease lethargically,
worse than any STD
wait, wait..hold up i think there's a name for it, actuuuualllllyyy....
::sigh::
ahhh yes, it's called...NEGATIVITY.
so if you bringin that..stay AWAY FROM ME.
I'm tellin ya now...
I'd rather have HPV!!!
so that's all about me, CLEAN*(w some exceptions) ::wink wink::.
. positive vibes allowed, ONLY. ok?
strictly postivity
otherwise..."LOL" ...::*smiley face* "HAVE A NICE DAY"
=]
CUz it's true what i say
and I will live by it till my dying day,
whether you think you can, or you think you can't, you're a right! BEELEE DAT!!!
Cuz all I know is that Nicki Minaj is Goddessly,
she is within you and me.
but all ya bum bitches dont understand the true meaning of WE,
so without GOD, you all be stayin raggedy.
Our Barbayy is Aphrodite miXed w/ CLeOpatra of this modern day..
....::chuckles:: what did i just say??? smh ::evil smirk::...
.ANYHOOO, ANYWAYYYY
put ya glasses on, she has paved the way...
.defining the TRUE power of DIVINITY.
(Aye, yo captian, aye yo cap’, I, I don’t wanna hear that navigation, baby pa’ I’m tryin’, I’m tryin’ to get some sleep, ya dig?)
sooo...besides for that....
*YOung Money Salute*

I LOVE LiL WeeZy, the Mastermind of hiP H()P
"Real G's move in silence like lasagna"


1?}}}}}}~~~~~>infinity"

Patience is a VIRTUE"

"BE the LOVE you SEEK"

"Blessed are the flexible, for they shall not be bent out of shape" - Michael McGriffy, M.D.

"That old law about 'an eye for an eye' leaves everybody blind. The time is always right to do the right thing" ~Martin Luther King, Jr.

"No notice is taken of a little evil, but when it increases it strikes the eye" ~Aristotle

"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing"
~Bill Cosby

"Hold a picture of yourself long and steadily enough in your mind's eye, and you will be drawn toward it" ~Napoleon Hill
"in mah space shuttle and I'M NOT COMIN DOWN..."
.... "IMA STEREO and SHE's just SO MONOTONE..."





Miii on the left Xoox
i kno u love that one, i made it mahself =D..lmfao.


"throw me a cigarette, daWWwG"~2pac

' I ain't neva had a problem givin bitches da business
Pop bitches in da eye like a finish ma spinach '
=x

..........."yeah I’ma risk it, I’m optimistic".....""mah shoe game crazy, got tha mental asylum lookin fo mi"





"Hello world .....im ya wild grrrL..im ur ch-ch-ch-ch- CherryBomb!!!!!"

"Young MuLLAAa babyyyyy!"





R.I.P RANDY. I LOVE YOU.


To view this music player you need to have Flash Player 9 or newer installed and JavaScript enabled. PodSnack is a free MP3 player that enables you to easily integrate audio content into your website or blog.

Recent Blogs

  1. Fancii*Doll avatar

    On Wed, May 11, 2011 at 11:41 PM, Fancii*Doll said:

    Aloha Barb =)

  2. MonieMinaj07 avatar

    On Sat, May 7, 2011 at 6:50 PM, MonieMinaj07 said:

    jus stoppin by to show u some pink love

  3. JC Fabb avatar

    On Wed, May 4, 2011 at 3:55 AM, JC Fabb said:

    Love your page ;) Thanks for the add!

  4. Presidential † BOSS avatar

    On Sat, Apr 23, 2011 at 4:42 PM, Presidential † BOSS said:

    Hola, barb..just saying hello and hope you are having a very pink day.
    OXOXxoxoXOXO, QueenOfPop

  5. victoriamwah avatar

    On Wed, Apr 6, 2011 at 1:15 PM, victoriamwah said:

    Hello Can you give me any advice on my page please read the whole thing and help me ... (: How are you anyway and how was your day so far ? I like your page too , Lots of love

  6. kalayh avatar

    On Wed, Apr 6, 2011 at 12:28 PM, kalayh said:

    you look like a man

  7. Harajuku_Barbie80 avatar

    On Wed, Apr 6, 2011 at 9:44 AM, Harajuku_Barbie80 said:

    HEY BARBZ THANKS FOR THE REQUEST!!
    JUST COMING BY TO SHOW YOU SOME LOVE!!!! XOXOXOX

  8. iAmkash. avatar

    On Mon, Apr 4, 2011 at 3:04 PM, iAmkash. said:

    HEYY, WAT U DOIN, LOVE DA PAGE

  9. ****RoMAn MinaJ *** avatar

    On Fri, Apr 1, 2011 at 8:33 PM, ****RoMAn MinaJ *** said:

    yea im pretty chill lol your not so bad your self :)

  10. ****RoMAn MinaJ *** avatar

    On Fri, Apr 1, 2011 at 8:23 PM, ****RoMAn MinaJ *** said:

    love the paage tanks for the add !!

Post a comment

hmm...let's think...

Last login: 9 months ago

hmm...let's think... avatar

hmm...let's think... is a LIVE from right here yo wtf!. hmm...let's think... has been a member of this site for 4 years.

So far hmm...let's think... has earned 2,158pts and has 7664 views!

Recent Forum Activity

    There is nothing to display yet, check back soon.

Newsletter Signup