About


She got that super bass!

Nicki's rear end. (; Lemme chuck my deuce up!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Recent Blogs

  1. shannixo avatar

    On Tue, Jan 18, 2011 at 3:18 PM, shannixo said:

    Yeeah Nicki's the best female rapper of all time. Waaaaayy better than 'LIL KIM' haha. OMG did you hear Black Friday, shieeett, can't believe how jealous she is of Nicki. Your sooo not weird for liking Nicki, she the best. Uhm, I went to Vancouver and a small town called Prince Rupert, I was only 8 years old so I don't reaally remeber the trip very well aha. x

  2. joloisthebest avatar

    On Tue, Jan 18, 2011 at 4:18 AM, joloisthebest said:

    Hell Yeaaah , Pink Friday is the best album I've had since I was born. Me too, everybody's thinking I'm weird but whatever, I like her.
    Oh, really?! Cool, where in Canada have you been to? Yes, it is a nice place and I really wanna go to Australia! Haven't really traveled to other countries so yeah. :D

  3. shannixo avatar

    On Mon, Jan 17, 2011 at 7:13 PM, shannixo said:

    Uhm not muchh either. Just listening to myy Pink Friday CD. God I'm obsessed with Nicki ;) Oh and cool, I've been to Canada beforee. Nice place.

  4. joloisthebest avatar

    On Mon, Jan 17, 2011 at 6:58 PM, joloisthebest said:

    Hello there Barb! Oh nm really. Yourself?

    & cooool, I'm from Canada. (:

  5. shannixo avatar

    On Mon, Jan 17, 2011 at 4:36 PM, shannixo said:

    I'm from Austraaaliiaaa

  6. shannixo avatar

    On Mon, Jan 17, 2011 at 4:33 PM, shannixo said:

    Haha, hey wassupp ;D

  7. -TeamMinajForLife- avatar

    On Sun, Jan 16, 2011 at 8:47 PM, -TeamMinajForLife- said:

    Hey Ken Barb thanx for the add! Keep in touch & Follow me on twitter @ChelleyMinaj ! :)

  8. fabcat avatar

    On Sun, Jan 16, 2011 at 7:06 PM, fabcat said:

    Hello Ken-Barb! *kiss*

  9. joloisthebest avatar

    On Sun, Jan 16, 2011 at 11:13 AM, joloisthebest said:

    hey Roman. thanks for the comment!

    what's upp? :D

  10. Roman the Kenbarb Zolanski avatar

    On Sun, Jan 16, 2011 at 8:17 AM, Roman the Kenbarb Zolanski said:

    hello darling =]

Post a comment

joloisthebest

Last login: 2 years ago

joloisthebest avatar

joloisthebest is a Male Kenbarb from Planet Mars. joloisthebest has been a member of this site for 4 years.

So far joloisthebest has earned 1,652pts and has 4015 views!

Recent Forum Activity

Newsletter Signup