MisszSharii’s Blog

  1. Sat, Nov 27, 2010 at 1:12 PM

    blazin'

    how could it me little me had the power to be the best b in the league, yeah inevitably but could it be little me you was heckling me, now it's monotony when i regularly, i catch wreck on recreation so i exceed all your expectations, because i got it in 'em i kill 'em & then i skin 'em, the contract is on but i am the addendum, so where my dawgs at, randy, matter fact, get off my d*ck b*tch,...

  2. Sat, Nov 27, 2010 at 12:30 PM

    soooooo . .

    how was everyone's thanksgiving ? i hope all was well, i spent some quality time with my family ? fun times : ) i reallyyyyyy wanted to go to nicki's concert on thanksgiving night but i didn't have the $80 for the ticket smh, shit is critical :( i watched the videos, it looked so amazingggggg ! did you see nicki's ass o_____O lmaooooo ! rihanna better keep her hands off . & drake too, don't be...

  3. Wed, Nov 24, 2010 at 3:25 PM

    pink friday xo .

    pink friday . where do i start . i have been bumping this shit for the past three days ? i love nicki minaj & i love the album . its very emotional, & girl empowering . this is actually my first album i EVER BROUGHT . i usually limewire/frostwire download but for nicki, i had to because i�ma TRUE DEDICATED STANNNNN ? my faveeeeeee songs are �save...

  4. Mon, Nov 22, 2010 at 5:42 PM

    oh my fucking nicki .

    she gave me lifeeeeeeeeeee on 106 & Nicki . really really really . i was crying . that episode was sooooo SPECIAL xo . & she looked absolutely S T U N N I N G .

  5. Mon, Nov 22, 2010 at 1:50 PM

    PINK FRIDAY !

    is fucking AWESOMEEEEEEEE ! nicki def didn't fail us . i am proud . team minaj is proud . this shit is really ignant *SB voice* i can't believe it .

  6. Sun, Nov 21, 2010 at 3:49 PM

    maaaaaannnnnn listen .

    this day needs to hurry up & GWANNNNNNN . 11 . 22 . 10 lets fucking get it !

  7. Sun, Nov 21, 2010 at 11:06 AM

    bitchhhhhhhhhhhhh !

    fuck youuuuuu ! >:O

  8. Sun, Nov 21, 2010 at 9:06 AM

    AHHHHHHHHHHHHHHHHH !

    PINK FRIDAYYYYYYYYYYYY ! ITS REALLY TOMORROW OMGGGGG ! I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT 4 LIFEEEEEEE . REALLY ' DOE ! I'VE BEEN RIDING WITH NICKI BEFORE SHE WAS ON HER BARBIE SHIT . . SINCE THE SUCKA FREE & THE COME UP DAYS, REAL RAP ! I LOVE NICKI SOOOO MUCH * A TEAR JUST CAME DOWN MY FACE *

  9. Wed, Nov 17, 2010 at 6:46 PM

    i fcking love this site yo !

    its like the nicki minaj facebook / tumblr ahhhhh man ! nicki . . . DAMN ! i love her xo

  10. Wed, Nov 17, 2010 at 6:16 PM

    oh my nicki !

    : )

Newsletter Signup