Minajestiic’s Blog

  1. Sun, Mar 23, 2014 at 4:04 AM

    Don't know....

    Today is Sunday It's a very hot Sunday

  2. Tue, Dec 31, 2013 at 6:14 AM

    Finally

    OMG!!! I'm finally a member for a whole year wow its been long but, Merry Xxmas & Happy New Year to you all may you all have a blessed and amazing day Lovies yuu all

  3. Mon, Dec 9, 2013 at 11:40 PM

    HAPPY BIRTHDAY QUEEN OF BARBZ!!!

    HAPPY HAPPY BIRTHDAY TO MY MOST BEAUTIFUL/INTELLEGENT/INSPIRING/TALENTED WOMAN [hear t]..... Hope she sees my blog wishing her a happy birthday On her very special born day December 8 I would have posted this yesterday but I was busy posting stuff on her twitter Follow me please nicki @coleman_nicki..... Nicki hasn't been tweeting for a while I wonder whatsup cause I really do...

  4. Wed, Oct 23, 2013 at 10:06 AM

    Dope dealer lyrics <3

    Intro: Meek Mill] There's three types of niggas in life Niggas that make it happen Niggas that watch it happen And niggas that don't even know what the fuck is going on Choose one... [Verse 1: Meek Mill] I got all these bad bitches twerkin’ Waves on swim, shit surfin’ I don’t wanna yall niggas ‘round me Broke niggas make me nervous [?] said she want that paper...

  5. Thu, Aug 8, 2013 at 12:34 PM

    Today is Thursday...

    Today is Thursday and there is not school on Friday....YaY#DanCiin.....and its our princepels birthday on Saturday and my mother's birthday TODAY and I bet she had a wonderful day at work...but finshed writing this weeks tests now we're going to next weeks test wich is Social Science and Arts and Culture.....Wish me Good luck BarBzZz#Mwua

  6. Thu, Jul 11, 2013 at 2:20 PM

    High School lyrics

    High School" (feat. Lil Wayne) [Verse 1: Nicki Minaj] He said he came from Jamaica He owned a couple acres A couple fake visas cause he never got his papers Gave up on love, fucking with them heart breakers But he was gettin' money with the movers and the shakers He was mixed with a couple things Ball like a couple rings Bricks in the condo And grams to Sing Sing Left...

  7. Thu, Jul 11, 2013 at 1:38 PM

    I'm officialy back :D

    Well I have been gone for a very long time and I haven't been blogging the reason I don't blog anymore is because I don't have anything to blog about I'm like it ain't that easy to just come up with a blog I wish Nicki made another social network similair to twitter or where we barbz have a little chat with our QUEEN ...anyways I think I'm back and I'll blog about Nic and other people I care...

  8. Fri, May 17, 2013 at 10:40 PM

    BillBoard AwaRdzZz!!

    Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡ ♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥ •.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• åttƐ₪tιø₪!!! ΛŦŦƐИŦĪ♡И!!! λŦŦƐŃŦłØŃ!! ┌a┐┌t┐┌t┐┌e┐┌n┐┌t┐┌i┐┌o┐┌n┐ •.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• ♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥....HeY peePzZz I wouLD LiKe y'aLL 2 do some favor foR me,and I...

  9. OMG!!! I can't believe that its finally her its coming OMG!!!! She said it her self her: [ge ek]uuuuaaaahhhhhh!!!!!!!" And I was so excited and I can't wait for 20th may and I hear on twitter she is making her own beats by dre and speaker I'mmo buy it I'm telling you WATCH ME!!! And its all about her my room is all about her once her stuff come. And I can't wait dawg

  10. Thu, Mar 7, 2013 at 11:14 PM

    Pink Friday Fagrance

    [geek ]OMG! I wonder when the my pink friday fagrance is coming to south africa I'mma be the firts one to buy 'em. And wear it on at school and get her handbag and other stuff that come in the box I even have a picture of all the stuff I 'm gona buy and buy her headphones and buy many more of her stuff I just can't wait for 'em to come to South Africa but next week its going to the UK. And...

Newsletter Signup