Blogs

Mon, Dec 13, 2010 at 7:17 AM

GUDMORNIN TO ALL MY BEAUTIFUL PEOPLE IN THE PINK WORLD...NOW I HAVE SOMETHIN 2 SAY...

1. NOW I KNOW WE ALL HERE BECUZ WE LUV NICKI AND IF WE DNT HAVE ANYTHING ELSE IN COMMON THAT IS THE ONE THING SO THAT'S A CHECK...2. THIS IS WHERE WE CUM AND MEET NEW PEOPLE WHO ALL THE SHARE THE COMMON LUV FOR NICKI SO THAT'S A CHECK...3. THIS A NEGATIVE FREE ENVIROMENT...SO OK WE HAVE ALL CHECKS. SO CAN SOMEBODY PLEASE TELL ME WHY I WENT 2 ADD SOMEONE NOT EVEN LOOKING AT THE AGE JUS KNOWIN THAT THEY ARE THE SITE AND WE CAN ALL BE FRIENDS...LISTEN TO WAT THIS PERSON SAID ?MARILYN .c 12/08/10 um i cant add you you're to old...F.Y.I.

?MARILYN .c 12/12/10 bye fuckin girl like i said u to damn old and u should know that jackass!!!

AND PEOPLE THIS A 13 YR OLD...NOW WTF IS DAT...I KNO SOME DNT HVE HOME TRAININ BUT WTF IS DAT I MEAN GET REAL...IM GON JUS STAY HERE LAUGHIN MY PRETTY AS OFF CUZ ITS HILARIOUS...

  1. LITA*isLandgurl*BARBIE avatar

    On Mon, Dec 13, 2010 at 7:57 AM, LITA*isLandgurl*BARBIE said:

    lol i kno

  2. DawnMulan avatar

    On Mon, Dec 13, 2010 at 7:43 AM, DawnMulan said:

    wow lol well bless her 13 yr old mind. dont hold it against her for she knows no better. tell her to keep living. lol

  3. LITA*isLandgurl*BARBIE avatar

    On Mon, Dec 13, 2010 at 7:40 AM, LITA*isLandgurl*BARBIE said:

    lol over the internet now thats a laugh

  4. LITA*isLandgurl*BARBIE avatar

    On Mon, Dec 13, 2010 at 7:39 AM, LITA*isLandgurl*BARBIE said:

    its not even like i was beggin her...i jus simple sent a friend request and went all out from there...now when they send make request make me wanna think twice but all of them are not the same tho but i think i might start the 18 and over...

  5. Harajuku_Barbie80 avatar

    On Mon, Dec 13, 2010 at 7:30 AM, Harajuku_Barbie80 said:

    LOL =) when i first joined i was very cautioius about asking 13 yr olds to be my friend and I try to add 18 and up but if someone wanna be my friend thats younger than that then I approve them.... but its not like I go around asking allllllll 13 yr olds to be my friend lol for this very reason. good luck!! xoxox

  6. AustraliaLovesNicki avatar

    On Mon, Dec 13, 2010 at 7:24 AM, AustraliaLovesNicki said:

    LOL maybe she thinks your gonna rape her? jks

Post a comment

LITA*isLandgurl*BARBIE’s Blogs

Newsletter Signup