About

I'm a cool low Jane
With a skip on my feet
I play tough as nails
With my heart on my sleeve...

I absolutely love and adore Nicki Minaj!

she ain't a Nicki fan? then the bitch deaf dumb!



Recent Blogs

  1. Nicki Minaj Junior avatar

    On Fri, May 13, 2011 at 4:30 AM, Nicki Minaj Junior said:

    thanks for the add barb =) !

  2. ChocolateDoll avatar

    On Fri, May 13, 2011 at 3:40 AM, ChocolateDoll said:

    i'm doin gud barb havent really been on here in a while cuz i've been crazy busy but i will follow u and add u on fb asap, i hope ur having a gud day

  3. nataliearias avatar

    On Mon, May 9, 2011 at 1:57 AM, nataliearias said:

    Thanks for the add! =]

  4. Official Mini Harajuku Barbie avatar

    On Thu, May 5, 2011 at 3:15 AM, Official Mini Harajuku Barbie said:

    Hey barb, absolutely loving the page! If you have twitter, follow up doll?
    which I will be tweeting from once I go backstage with Nicki!
    http://twitter.com/#!/iKissGiirls
    or add me on Facebook: Natalie Gemma Holman
    You know what to do. Have a splendid day, and take care. ;) xo

  5. ChocolateDoll avatar

    On Mon, Apr 18, 2011 at 3:52 PM, ChocolateDoll said:

    Hey doll, thx 4 requestin me i go by the name "chocolatedoll" plz dnt b a stranga i like meetin new ppl and adding new barbz 2 my collection lol also if u have a facebook and/or twitter let me kno so that i can add u...cute page btw, so hw r u ?

  6. MzAydo avatar

    On Mon, Apr 18, 2011 at 5:46 AM, MzAydo said:

    Thanks for the adds :)

  7. iits_Barbiie_Biitch avatar

    On Mon, Apr 18, 2011 at 3:06 AM, iits_Barbiie_Biitch said:

    Hey Barb Thnx For The Add :)

  8. mica_minaj avatar

    On Sun, Apr 17, 2011 at 8:13 PM, mica_minaj said:

    Thanks Barbz for all the love! I appreciate it! (^.") xoxo! #teamminaj til the death of us!

  9. MinajLover93 avatar

    On Sun, Apr 17, 2011 at 7:02 PM, MinajLover93 said:

    Hey barb jus showin love !!

  10. HereiAm avatar

    On Sun, Apr 17, 2011 at 1:05 PM, HereiAm said:

    hey barb thanks for the add! :) xx

Post a comment

mica_minaj

Last login: 3 years ago

mica_minaj avatar

mica_minaj is a female B A R B I E from Pennsylvania. She has been a member of this site for 4 years.

So far mica_minaj has earned 1,317pts and has 3528 views!

Recent Forum Activity

Newsletter Signup